- Marketing wewnętrzny (MW) i public relations (PR) w realizacji funkcji personalnej
Szczegóły obiektu: Marketing wewnętrzny (MW) i public relations (PR) w realizacji funkcji personalnej
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor: ;
- Współtwórca: ;
- Temat i słowa kluczowe: ; ;
- Hasło przedmiotowe: ;
- Opis: ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:277129
- Powiązania: ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-07-17
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 120
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Rola zaufania i zaangażowania w budowaniu relacji małych i średnich przedsiębiorstw z interesariuszami
Twórca:Kolemba, Aleksandra
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Świerczek, Artur. Red.; Rudny, Włodzimierz. Red.
Możliwości kształtowania elementów kapitału intelektualnego organizacji poprzez działania marketingowe -koncepcja marketingu wewnętrznego
Twórca:Łazorko, Katarzyna
Data:2011
Typ:artykuł
Zmiany w zakresie zarządzania wartością dla klienta na rynku kultury niszowej na przykładzie polskich kin studyjnych
Twórca:Iwińska-Knop, Krystyna; Szymańska, Kamila
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kwiecień, Anna. Red.; Reformat, Beata. Red.; Smyczek, Sławomir. Red.