- A blog as an effective communication tool in e-business
Szczegóły obiektu: A blog as an effective communication tool in e-business
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor: ;
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ;
- Hasło przedmiotowe: ; ; ;
- Opis: ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:269502
- Powiązania: ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-04-04
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 143
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
The use of management dashboard in monitoring the efficiency of the internet advertising campaigns illustrated on the example of Google Analytics
Twórca:Strzelecki, Artur; Furmankiewicz, Małgorzata; Ziuziański, Piotr
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Pańkowska, Małgorzata. Red.
Przyjazna prywatności obserwacja ruchu na stronach WWW
Twórca:Czyżewski, Michał "czesiek"
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.
Bibliotekarska blogosfera. Rewolucja, ewolucja czy zmierzch?
Twórca:Zawałkiewicz, Aldona
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Derfert-Wolf, Lidia. Red.
Cloud computing and mobility as the main trends in unified communications
Twórca:Palonka, Joanna; Porębska-Miąc, Teresa
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Pańkowska, Małgorzata. Red.; Sroka, Henryk (1939- ). Red.; Palonka, Joanna. Red.
Dorobek półwiekowej działalności oświatowej. Krótki zarys dziejów i prac "Dziedzictwa Błog[osławionego] Jana Sarkandra dla Ludu Polskiego na Śląsku" 1873-1923. Wydany z okazji 50-letniego jubileuszu
Twórca:Tomanek, Rudolf (1879-1941)
Data:1924
Typ:monografia
Narzędzia Web 2.0 w bibliotekach pedagogicznych
Twórca:Boryczka, Bożena
Data:2018
Typ:artykuł
Komunikacja poprzez bloga osobistego i jej wartość dla interesariuszy. Wyniki badań
Twórca:Tarczydło, Beata
Data:2017
Typ:artykuł
Współtwórca:Kondak, Anna
Generowanie wartości poprzez bloga firmowego. Studium przypadku
Twórca:Tarczydło, Beata
Data:2017
Typ:artykuł
Współtwórca:Kondak, Anna