- Metody ilościowe w badaniach marketingowych
Publikacja grupowa: Metody ilościowe w badaniach marketingowych
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Współtwórca: ;
- Temat i słowa kluczowe: ;
- Hasło przedmiotowe: ;
- Opis: ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Powiązania: ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
Zobacz także
Międzynarodowe badania zachowań e-konsumentów - typy, podejścia, wymiary
Twórca:Jaciow, Magdalena
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kos, Barbara. Red.
Możliwości zastosowania techniki okulograficznej w ilościowych badaniach marketingowych
Twórca:Stolecka-Makowska, Agata; Wolny, Robert
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Gatnar, Eugeniusz. Red.
Klasyfikacja metod zbierania danych ze źródeł pierwotnych w badaniach marketingowych
Twórca:Kaczmarczyk, Stanisław
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Gatnar, Eugeniusz. Red.
Panele internetowe – status metodyczny i kierunki rozwoju
Twórca:Mazurek-Łopacińska, Krystyna; Sobocińska, Magdalena
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Gatnar, Eugeniusz. Red.
Badanie natężenia i kierunków migracji ludności w województwach Polski Wschodniej
Twórca:Prędka, Paulina; Surówka, Agata
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kotlorz, Dorota. Red.; Tworek, Piotr. Red.
Badania marketingowe wybranych elementów wyposażenia nowego produktu w cyklu innowacyjnym
Twórca:Kaczmarczyk, Stanisław
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Żabiński, Leszek. Red.; Żyminkowska, Katarzyna. Red.
Wpływ Motywu Spadku na Decyzje Oszczędnościowe w Świetle Badań Własnych
Twórca:Swacha-Lech, Magdalena
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Łukasik, Gabriela (1944- ). Red.; Zadora, Halina (1944- ). Red.
Zastosowania metod matematycznych w ekonomii i zarządzaniu
Data:2010
Typ:czasopismo
Współtwórca:Mika, Jerzy. Red.