- Zmiany w zachowaniach nabywczych polskich e-konsumentów
Szczegóły obiektu: Zmiany w zachowaniach nabywczych polskich e-konsumentów
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ;
- Hasło przedmiotowe:
- Opis: ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:245886
- Powiązania: ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2016-10-24
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 226
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Triangulacja jako koncepcja pozyskania wiedzy o zachowaniach nabywczych konsumentów
Twórca:Stolecka-Makowska, Agata
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Żabiński, Leszek. Red.; Drzazga, Marek. Red.; Kieżel, Małgorzata. Red.
Kultura jako determinanta zmian zachowań nabywczych konsumentów podlegających akulturacji
Twórca:Stolecka-Makowska, Agata
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kos, Barbara. Red.
Dostępność placówek handlowo-usługowych w miastach różnej wielkości w Polsce
Twórca:Jaciow, Magdalena
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.
E-konsument nowej generacji wyzwaniem przedsiębiorstw w xxi w.
Twórca:Kolasińska-Morawska, Katarzyna
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.
Od konsumpcji do prosumpcji – zmiany w zachowaniach nabywców e-usług
Twórca:Wolny, Robert
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Żabiński, Leszek. Red.; Drzazga, Marek. Red.; Kieżel, Małgorzata. Red.
Uwarunkowania zmian zachowań zakupowych konsumentów seniorów
Twórca:Olejniczak, Tomasz
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Świerczek, Artur. Red.; Rudny, Włodzimierz. Red.
Transformacja gospodarki - konsumenci, przedsiębiorstwa, regiony
Data:2011
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kos, Barbara. Red.
Międzynarodowe badania zachowań e-konsumentów - typy, podejścia, wymiary
Twórca:Jaciow, Magdalena
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kos, Barbara. Red.