- Postrzeganie sytuacji konfliktowych w środowisku rówieśniczym przez uczniów we wczesnej edukacji
Szczegóły obiektu: Postrzeganie sytuacji konfliktowych w środowisku rówieśniczym przez uczniów we wczesnej edukacji
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:228777
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2016-08-01
- Data ostatniej modyfikacji: 2017-12-02
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 1136
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Evaluation of the education-related achievements of primary school pupils – between supporting and exclusion
Twórca:Kowalewski, Michał
Data:2019
Typ:artykuł
Relacje społeczne uczniów w grupie rówieśniczej
Twórca:Jałowiecka-Frania, Agata
Data:2022
Typ:artykuł
Aktywność edukacyjna studentów pedagogiki wczesnoszkolnej w kontekście ich planów dotyczących własnej przyszłości
Twórca:Jakubowicz-Bryx, Anna
Data:2017
Typ:artykuł