- Zalety i wady e-podręcznika postrzegane z perspektywy nauczycieli
Szczegóły obiektu: Zalety i wady e-podręcznika postrzegane z perspektywy nauczycieli
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:228775
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2016-08-01
- Data ostatniej modyfikacji: 2017-12-02
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 2502
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
E-podręcznik jako środek edukacyjny przeznaczony dla pokolenia cyfrowych tubylców
Twórca:Kamińska, Aleksandra
Data:2016
Typ:artykuł
Biograficzne uwarunkowania rozwoju nauczyciela. Analiza jakościowa
Twórca:Tabor, Urszula
Data:2008
Typ:monografia
Towarzystwo Nauczycieli Szkół Wyższych 1884-1894. Rys historyczny
Twórca:Warmski, Mieczysław Stanisław (1855-1916)
Data:1894
Typ:opracowanie historyczne
Der Schlesische Erzieher, 1938, Jg. 67, Nr. 1a
Typ:czasopismo
Współtwórca:Fröhlich, Otto. Red.
Festschrift zum Goldenen Jubiläum des Gleiwitzer Lehrer-Vereins am 18. Oktober 1924
Data:1924
Typ:druk okolicznościowy
Współtwórca:Urbanek, Robert (1864-1945). Red.