- Megatrendy kulturowe w kontekście tworzenia produktów systemowych
Szczegóły obiektu: Megatrendy kulturowe w kontekście tworzenia produktów systemowych
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca: ; ;
- Temat i słowa kluczowe: ; ;
- Hasło przedmiotowe:
- Opis: ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:226908
- Powiązania: ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2016-07-27
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 98
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
System komunikacji marketingowej w perspektywie produktu systemowego
Twórca:Wiktor, Jan W.
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Żabiński, Leszek. Red.; Żyminkowska, Katarzyna. Red.
Produkty systemowe w sektorze kreatywnym – znaczenie i determinanty rozwoju
Twórca:Sobocińska, Magdalena
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Żabiński, Leszek. Red.; Żyminkowska, Katarzyna. Red.
Innowacyjne produkty systemowe jako efekt implementacji inteligentnych specjalizacji regionu
Twórca:Barańska-Fischer, Mirella
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Żabiński, Leszek. Red.; Żyminkowska, Katarzyna. Red.
Rozwój czy regres sfery produktów systemowych na tle megatrendów drugiej dekady xxi wieku. Refleksje, próby oceny
Twórca:Żabiński, Leszek
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Żabiński, Leszek. Red.; Drzazga, Marek. Red.; Kieżel, Małgorzata. Red.
Ograniczenia rozwoju produktów systemowych
Twórca:Baran, Radosław
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Żabiński, Leszek. Red.; Drzazga, Marek. Red.; Kieżel, Małgorzata. Red.
Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego na początku XXI wieku
Twórca:Drzazga, Marek
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Żabiński, Leszek. Red.; Drzazga, Marek. Red.; Kieżel, Małgorzata. Red.
Koncepcja produktów systemowych a prosumpcja
Twórca:Mitręga, Maciej
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Żabiński, Leszek. Red.; Żyminkowska, Katarzyna. Red.
Co-branding uczelni a lojalność wobec marki
Twórca:Mróz-Gorgoń, Barbara; Wasiak-Poniatowski, Jędrzej
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.