- Presumeryzm: trend, moda czy nowe oblicze marketingu emocji?
Szczegóły obiektu: Presumeryzm: trend, moda czy nowe oblicze marketingu emocji?
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca: ;
- Temat i słowa kluczowe: ; ;
- Hasło przedmiotowe: ;
- Opis: ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:222274
- Powiązania: ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2016-06-20
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 219
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Marketing in the activities of logistics service providers – selected direct survey results
Twórca:Świtała, Marcin
Data:2013
Typ:artykuł
International Service Management in the Context of Sustainable Development
Data:2023
Typ:monografia
Współtwórca:Smyczek, Sławomir. Red.; Kandampully, Jay. Red.
The moderating effect of positive word of mouth between service quality and customer loyalty in the hospitality sector: A PLS SEM approach
Twórca:Gontur, Silas; Gadi, Paul Dung; Bagobiri, Esther
Data:2022
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Grywalizacja, czyli jak zaangażować uczestników zajęć sportowo-rekreacyjnych
Twórca:Widawska-Stanisz, Agnieszka
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
How do you get academics to buy on impulse? Challenging e-consumers under a magnifying glass
Twórca:Stadnicka, Agnieszka
Data:2022
Typ:artykuł
Współtwórca:Dziembała, Małgorzata. Red.
The middle eastern market of cosmetics and toiletries: characteristics underlying demand and potential for growth
Twórca:Chęś, Agnieszka
Data:2016
Typ:czasopismo
Wpływ kultur narodowych na postrzeganie wartości masowej kastomizacji przez klientów
Twórca:Roszkowska-Menkes, Maria
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Rydny, Włodzimierz. Red.
Value co-creation w gospodarstwach agrowinnych
Twórca:Perechuda, Kazimierz; Hołodnik, Daria
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.