Publikacja grupowa: Studia Ekonomiczne
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Współtwórca: ;
- Temat i słowa kluczowe: ; ;
- Hasło przedmiotowe: ;
- Opis: ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Powiązania: ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
Zobacz także
Wpływ wybranych czynników ekonomicznych, demograficznych i społeczno-kulturowych na zachowania żywieniowe konsumentów– przegląd literatury
Twórca:Hanus, Gabriela
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
Uwarunkowania zmian zachowań zakupowych konsumentów seniorów
Twórca:Olejniczak, Tomasz
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Świerczek, Artur. Red.; Rudny, Włodzimierz. Red.
La societe de l'information. Perspective europeenne et globale. Les usages et les risques d'internet pour les citoyens et les consommateurs
Data:2013
Typ:czasopismo
Współtwórca:Martin, Claude (1955- ). Red.; Jaciow, Magdalena. Red.
Presumeryzm: trend, moda czy nowe oblicze marketingu emocji?
Twórca:Nowodziński, Paweł
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Zachowania konsumentów na ekorynku w województwie śląskim - wybrane aspekty
Twórca:Dubiel, Beata
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Olszak, Celina M. Red.; Ostoj, Izabela. Red.
Zachowania polskich konsumentów w kontekście koncepcji „Ego-2-Eco”
Twórca:Łazorko, Katarzyna
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Wpływ informacji żywieniowej w lokalu gastronomicznym na postawy i zachowania młodych konsumentów z uwzględnieniem płci
Twórca:Świątkowska, Monika; Stangierska, Dagmara; Kowalczuk, Iwona; Górska-Warsewicz, Hanna
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Wachowicz, Tomasz. Red.
Triangulacja jako koncepcja pozyskania wiedzy o zachowaniach nabywczych konsumentów
Twórca:Stolecka-Makowska, Agata
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Żabiński, Leszek. Red.; Drzazga, Marek. Red.; Kieżel, Małgorzata. Red.