- Logistyczna obsługa klienta w przedsiębiorstwie branży spożywczej: analiza zewnętrzna i wewnętrzna
Szczegóły obiektu: Logistyczna obsługa klienta w przedsiębiorstwie branży spożywczej: analiza zewnętrzna i wewnętrzna
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Hasło przedmiotowe:
- Opis:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:220368
- Powiązania:
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2016-06-09
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 256
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Logistyczna obsługa klienta na przykładzie firmy dystrybucyjnej PPUH Dan-Pol
Twórca:Szczepańska Aleksandra
Data:2012
Typ:artykuł
Rola logistycznej obsługi klienta w sektorze usług hotelarskich
Twórca:Górka-Chowaniec, Agnieszka
Data:2016
Typ:artykuł
References of logistic customer service to marketing and performance measurement
Twórca:Kadłubek Marta
Data:2011
Typ:artykuł
Założenia logistycznej obsługi klienta w przedsiębiorstwie
Twórca:Kadłubek Marta
Data:2011
Typ:artykuł
Podstawy eurologistyki
Twórca:Kott Iga; Sukiennik Katarzyna; Belof, Aleksandra
Data:2020
Typ:skrypt
Logistics Customer Service in Terms of Creating Competitive Advantage of the Selected Passenger Transport Company – Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej (PKS)
Twórca:Budzik, Tomasz
Data:2017
Typ:artykuł
Doskonalenie logistycznej obsługi klienta z perspektywy przedsiębiorstwa flagowego sieci dystrybucji wyrobów hutniczych
Twórca:Kramarz Marzena
Data:2016
Typ:artykuł
Badanie satysfakcji klientów - metoda Servqual
Twórca:Gębczyńska, Alicja; Gębczyński, Michał
Data:2003
Typ:artykuł