- Bariery wdrożenia marketingu relacji w polskich przedsiębiorstwach
Szczegóły obiektu: Bariery wdrożenia marketingu relacji w polskich przedsiębiorstwach
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ;
- Hasło przedmiotowe:
- Opis: ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:214526
- Powiązania: ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2016-03-21
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 170
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Zróżnicowanie form konsumpcji kolaboratywnej – teoria i wstępne wyniki badań
Twórca:Małecka, Agnieszka; Mitręga, Maciej
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
The first year of implementing a strategy to develop the journal of sustainable mining
Twórca:Bemke-Świtilnik, Magdalena
Data:2014
Typ:artykuł
Współtwórca:Lipowczan, Adam. Red.
E-turystyka i uwarunkowania jej rozwoju w Polsce–wybrane aspekty analizy
Twórca:Reformat, Beata
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Żabińska, Teresa. Red.
Barriers to the implementation of artificial intelligence in small and medium sized enterprises: Pilot study
Twórca:Zavodna, Lucie Sara; Überwimmer, Margarethe; Frankus, Elisabeth
Data:2024
Typ:czasopismo
Propozycja wykorzystania potencjału przyrodniczego i kulturowego w rozwoju lokalnym na przykładzie gminy Stawiguda w woj. Warmińsko-mazurskim
Twórca:Konieczna, Jadwiga
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kuźnik, Florian. Red.
Instrumenty podatkowe w polityce gospodarczej
Twórca:Barteczek, Andrzej
Data:2016
Typ:czasopismo
Ustrojowe uwarunkowania wzrostu i rozwoju gospodarczego w Polsce
Twórca:Przybyciński, Tomasz
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Swadźba, Stanisław (1953- ). Red.; Szudy, Monika. Red.
Makrouwarunkowania i ich wpływ na działalność innowacyjną polskich małych i średnich przedsiębiorstw
Twórca:Zastempowski, Maciej
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Rudny, Włodzimierz. Red.