- Sieci organizacji tymczasowych – nowa perspektywa badawcza w zarządzaniu portfelami projektów
Szczegóły obiektu: Sieci organizacji tymczasowych – nowa perspektywa badawcza w zarządzaniu portfelami projektów
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca: ;
- Temat i słowa kluczowe: ; ;
- Hasło przedmiotowe:
- Opis: ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:184426
- Powiązania: ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2015-10-27
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 122
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Istota i konsekwencje konfliktu w relacjach między przedsiębiorstwem a klientem
Twórca:Berger, Malwina; Mitręga, Maciej
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Mitręga, Maciej. Red.
Inbound marketing a koncepcja marketingu relacji
Twórca:Witczak, Olgierd
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Mitręga, Maciej. Red.
Efektywność przedsiębiorstwa działającego w sieci międzyorganizacyjnej
Twórca:Kosiń, Paweł
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Woźniak-Sobczak, Barbara. Red.
Zmiany koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem a rozwój sieci międzyorganizacyjnych
Twórca:Kosiń, Paweł
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Samborski, Adam. Red.
Marketing relacyjny i marketing wartości: w kierunku paradygmatu zintegrowanego
Twórca:Chlipała, Paweł
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Mitręga, Maciej. Red.
Rachunkowość zarządcza jako narzędzie zarządzania zaufaniem w relacjach międzyorganizacyjnych
Twórca:Łada, Monika
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Efekty relacyjne w zarządzaniu relacjami z partnerami: ocena działań na rynku instytucjonalnym
Twórca:Kwiatek, Piotr
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Mitręga, Maciej. Red.
Skala wykorzystania innowacyjnej strategii zarządzania relacjami z klientami CRM: wybrane wyniki badań
Twórca:Olszak, Celina M.; Bartuś, Kamila; Billewicz, Grażyna
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Bieniok, Henryk. Red.