- Konceptualna charakterystyka przedsiębiorstwa międzynarodowego – przedsiębiorstwo tradycyjne
Szczegóły obiektu: Konceptualna charakterystyka przedsiębiorstwa międzynarodowego – przedsiębiorstwo tradycyjne
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe: ;
- Hasło przedmiotowe:
- Opis: ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:177657
- Powiązania: ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2015-10-12
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 591
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Konceptualna charakterystyka przedsiębiorstwa międzynarodowego– przedsiębiorstwo współczesne
Twórca:Dziubińska, Agnieszka
Data:2015
Typ:czasopismo
Positioning of foreign subsidiaries in multinational enterprise network: Does the local embeddedness matter?
Twórca:Gołębiowski, Tomasz
Data:2013
Typ:artykuł
The determinants of location choice in the internationalization process of Polish companies: A qualitative study
Twórca:Gorynia, Marian; Nowak, Jan; Trąpczyński, Piotr; Wolniak, Radosław
Data:2013
Typ:artykuł
Zagraniczne dezinwestycje bezpośrednie– motywy, skala, wyzwania dla polityki państwa
Twórca:Mińska-Struzik, Ewa; Nowara, Wanda
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.; Kos-Łabędowicz, Joanna. Red.
Automatyczna wymiana informacji o indywidualnych porozumieniach podatkowych – analiza polskich rozwiązań
Twórca:Brodzka, Alicja
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Famulska, Teresa. Red.; Kaczmarzyk, Jan. Red.
Panorama. Giełda Budowlana, [1993], NR 1
Data:1993
Typ:czasopismo
Współtwórca:Redaguje Zespół
Strategiczne myślenie w procesie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw
Twórca:Wach, Krzysztof
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Sporek, Tadeusz. Red.; Kos-Łabędowicz, Joanna. Red.
Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku wewnętrznym UE w kontekście koncepcji euromarketingowej – perspektywy i wyzwania
Twórca:Komor, Marcin
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Śliwińska, Krystyna. Red.