- Logistyczno-marketingowe aspekty w sieci tworzenia wartości
Szczegóły obiektu: Logistyczno-marketingowe aspekty w sieci tworzenia wartości
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe: ;
- Hasło przedmiotowe: ;
- Opis: ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:174213
- Powiązania: ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2015-09-25
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 449
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Portfelowy model wartości dla klienta
Twórca:Łada, Monika; Ziarkowski, Piotr
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Effects of customer engagement behavior
Twórca:Żyminkowska, Katarzyna; Żyminkowski, Tomasz; Błaszczyk, Rafał
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Skala wykorzystania innowacyjnej strategii zarządzania relacjami z klientami CRM: wybrane wyniki badań
Twórca:Olszak, Celina M.; Bartuś, Kamila; Billewicz, Grażyna
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Bieniok, Henryk. Red.
Efficiency, customers’ satisfaction and deposit moneybanks’ performance in Nigeria
Twórca:Worimegbe, Powel Maxwell; Abosede, Adebiyi Julius; Worimegbe, Temitope Mariam
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Kapitał klienta we współczesnych modelach biznesowych banków
Twórca:Klimontowicz, Monika
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Cichy, Janusz (ekonomia). Red.; Pyka, Irena. Red.
Portfel klientów jako narzędzie efektywnego zarządzania relacjami z klientami
Twórca:Żak, Katarzyna
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Rudny, Włodzimierz. Red.
Wykorzystanie systemów klasy CRM w działalności biznesowej przedsiębiorstw – wybrane wyniki badań
Twórca:Bartuś, Kamila; Billewicz, Grażyna; Olszak, Celina M.
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kos, Barbara. Red.
Praktyki zarządzania relacjami z kluczowymi klientami w działalności deweloperskiej nieruchomości handlowych
Twórca:Siemieniako, Dariusz
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Żabiński, Leszek. Red.; Żyminkowska, Katarzyna. Red.