Objekt

Titel : Konteksty Pedagogiczne, 2014, nr 2 (3)

Datum:

2014

Bestandestyp:

czasopismo

Group title:

Konteksty Pedagogiczne

Mitschöpfer:

Skibska, Joanna. Red.

Beschreibung:

półrocznik naukowy w całości poświęcany problemom współczesnej edukacji. Stanowi interdyscyplinarne forum wymiany myśli oraz prezentacji wyników i wniosków z badań naukowych w zakresie wieloaspektowego aktualizowania procesów edukacji, wychowania i innych rodzajów uczestnictwa społecznego w zmieniających się warunkach społeczno-kulturowych i cywilizacyjnych. Umożliwia i pobudza do dyskusji wszystkie podmioty edukacji wokół najważniejszych dla współczesności problemów edukacyjnych, podejmuje problematykę bliską nie tylko naukowcom i badaczom, lecz także praktykom – zarówno nauczycielom różnych szczebli kształcenia, jak i specjalistom oraz terapeutom pracującym w różnych ośrodkach. Formuła czasopisma została podzielona na trzy zasadnicze części, pierwsza z nich to prace poglądowe, analizujące literaturę przedmiotu. Druga część to prezentacja oryginalnych prac z różnych dziedzin pedagogiki – od pedagogiki małego dziecka po problematykę geragogiki. Trzecia część to doniesienia mające walor dydaktyczny i metodyczny, dotyczące praktycznych kwestii poruszanych zagadnień.

Herausgeber:

Wydawnictwo LIBRON

Verlagsort:

Kraków

Format:

application/pdf

Identifikation des Bestandes:

oai:www.sbc.org.pl:164064

Sprache:

pol ; ita ; eng

Publikation:

Bractwo Gwarków ZG

Rechte:

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe

Sammlungen, denen das Objekt zugeordnet ist:

Datum der letzten Änderung :

25.02.2021

In unserer Bibliothek seit :

14.07.2015

Die Anzahl der Ansichten des Inhalts des Objekts :

1 260

Alle verfügbaren Versionen dieses Objekts :

https://sbc.org.pl/publication/174364

Beschreibung im RDF-Format zeigen:

RDF

Beschreibung im OAI-PMH-Format zeigen:

OAI-PMH

Der Name der Veröffentlichung Datum
Konteksty Pedagogiczne, 2014, nr 2 (3) 25.02.2021

Diese Seite verwendet Cookies Mehr Informationen