- Dziecko jako podmiot dialogu w rodzinie
Szczegóły obiektu: Dziecko jako podmiot dialogu w rodzinie
PDF
Struktura
Jak możliwy jest dialog? Księga Jubileuszowa dedykowana prof. WSH dr. Jerzemy Koplowi - JM Rektorowi Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu w 70. Rocznicę Urodzin.
Opis
- Tytuł:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:134281
- Powiązania:
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2015-02-13
- Data ostatniej modyfikacji: 2015-02-14
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 1478
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Wzajemna percepcja roli i sposobu jej pełnienia a poczucie szczęścia i zadowolenia z małżeństwa rodziców dziecka niepełnosprawnego
Twórca:Niemiec, Irena
Data:2007
Typ:rozprawa doktorska
Współpracownik:Popiołek, Katarzyna. Promotor
Załoga koncernu Hohenlohe i jej walka klasowa w latach 1905-1939
Twórca:Szaraniec, Lech (1940- )
Data:1976
Typ:książka
An employee of generation Y in the face of changes in the global labour market
Twórca:Kamińska, Aleksandra
Data:2017
Typ:artykuł
Two types of contemporary reading style and its consequences for proces of thinking and school education
Twórca:Kamińska, Aleksandra
Data:2017
Typ:artykuł
Zalety i wady e-podręcznika postrzegane z perspektywy nauczycieli
Twórca:Kamińska, Aleksandra
Data:2015
Typ:artykuł
Pozyskiwanie informacji i komunikacja jako podstawowe sposoby funkcjonowania dziecka w świecie nowych mediów
Twórca:Kamińska, Aleksandra
Data:2015
Typ:artykuł
Trends of the so-called new spirituality and the inclusion of spiritual problems in the area of pedagogical reflection and practice
Twórca:Kamińska, Aleksandra
Data:2018
Typ:artykuł
Pedagogiczne implikacje antropologii V.E. Frankla
Twórca:Kamińska, Aleksandra
Data:2018
Typ:artykuł