- Zamiast wstępu: możliwości i przestrzenie dialogu w świecie współczesnym
Szczegóły obiektu: Zamiast wstępu: możliwości i przestrzenie dialogu w świecie współczesnym
PDF
Struktura
Jak możliwy jest dialog? Księga Jubileuszowa dedykowana prof. WSH dr. Jerzemy Koplowi - JM Rektorowi Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu w 70. Rocznicę Urodzin.
Opis
- Tytuł:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:134151
- Powiązania:
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2015-02-12
- Data ostatniej modyfikacji: 2015-02-14
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 1266
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Dialogowość procesów edukacyjnych w sieci
Twórca:Juszczyk-Rygałło, Joanna
Data:2016
Typ:artykuł
Dialog a kształtowanie poczucia odpowiedzialności
Twórca:Kojs, Wojciech
Data:2014
Typ:artykuł
Współpracownik:Kraus, Ewa. Red.; Ślęczka, Kazimierz. Red.; Kamińska, Aleksandra. Red.
Nie ma ugody bez dialogu
Twórca:Rogacka-Łukasik, Anna
Data:2014
Typ:artykuł
Współpracownik:Kraus, Ewa. Red.; Ślęczka, Kazimierz. Red.; Kamińska, Aleksandra. Red.
Conclusions from the Alfred Adler concept for the analysis of the meaning of life in contemporary pedagogy
Twórca:Kamińska, Aleksandra
Data:2019
Typ:artykuł
E-podręcznik jako środek edukacyjny przeznaczony dla pokolenia cyfrowych tubylców
Twórca:Kamińska, Aleksandra
Data:2016
Typ:artykuł
Pozyskiwanie informacji i komunikacja jako podstawowe sposoby funkcjonowania dziecka w świecie nowych mediów
Twórca:Kamińska, Aleksandra
Data:2015
Typ:artykuł
Miejsce rodziny w życiu człowieka ponowoczesnego
Twórca:Kamińska, Aleksandra
Data:2016
Typ:artykuł
Zalety i wady e-podręcznika postrzegane z perspektywy nauczycieli
Twórca:Kamińska, Aleksandra
Data:2015
Typ:artykuł