- Argumenty za i przeciw społecznej odpowiedzialności biznesu
Szczegóły obiektu: Argumenty za i przeciw społecznej odpowiedzialności biznesu
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:126743
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2014-12-11
- Data ostatniej modyfikacji: 2019-06-02
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 908
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Rola CSR i dialogu społecznego w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Twórca:Słoniec, Robert
Data:2014
Typ:artykuł
Społeczna odpowiedzialność biznesu w praktyce działania przedsiębiorstw – doświadczenia krajowe i międzynarodowe
Twórca:Lorek, Elżbieta
Data:2020
Typ:artykuł
Multidimensionality of Decision-Making of Corporate Social Responsibility in the Strategy of Enterprises
Twórca:Skowron-Grabowska Beata; Dunay, Anna; Tomski Piotr; Illes Csaba Balint
Data:2016
Typ:artykuł
Odpowiedzialność jako determinanta działalności współczesnych przedsiębiorców i konsumentów
Twórca:Wróbel, Magdalena
Data:2015
Typ:artykuł
Content marketing jako jeden z kluczowych elementów nowoczesnej strategii marketingowej
Twórca:Skrobich Luiza
Data:2016
Typ:artykuł
Terminowe regulowanie zobowiązań a społeczna odpowiedzialność biznesu
Twórca:Biadacz, Renata; Wysłocka Elżbieta
Data:2016
Typ:artykuł
Społeczna odpowiedzialność biznesu szansą na zrównoważony rozwój społeczno-ekonomiczny małych przedsiębiorstw
Twórca:Smolarek, Małgorzata
Data:2015
Typ:artykuł
Współtwórca:Sipa, Monika
Corporate social responsibility in time of pandemic
Twórca:Babińska, Danuta
Data:2020
Typ:artykuł