- Wizerunek organizacji publicznej jako instrument efektywnego komunikowania z interesariuszami
Szczegóły obiektu: Wizerunek organizacji publicznej jako instrument efektywnego komunikowania z interesariuszami
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca: ; ;
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ;
- Hasło przedmiotowe: ; ; ;
- Opis: ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:116175
- Powiązania: ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2014-10-30
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 5409
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Wszystko, co chciałabym wiedzieć o public relations i nie boję się zapytać: dylematy PR
Twórca:Wojcik, Krystyna
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Creating new trends in international marketing communication
Twórca:Grybś, Marta
Data:2014
Typ:artykuł
Komunikacja marketingowa polskich przedsiębiorstw na rynkach krajów UE
Twórca:Bajdak, Andrzej
Data:2013
Typ:czasopismo
Współtwórca:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.
Functionalities of the Virtual Advisor Application in the Process of Marketing Communication Between Contemporary Enterprises and Their Market
Twórca:Spyra, Zbigniew
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Bajdak, Andrzej. Red.
Innowacyjne formy komunikacji marketingowej w handlu – perspektywa konsumenta
Twórca:Malinowska, Mirosława
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.
Innovation in marketing communication – current business theory and practice
Twórca:Dubcová, Gabriela; Grančičová, Katarína; Hrušovská, Dana
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kraśnicka, Teresa. Red.
Zaangażowanie (się) konsumentów a kształtowanie innowacji w sferze produktu i komunikacji marketingowej
Twórca:Wiechoczek, Joanna; Kieżel, Małgorzata
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Świerczek, Artur. Red.; Rudny, Włodzimierz. Red.
Public relations versus marketing
Twórca:Deszczyński, Przemysław
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.