- Heurystyki i błędy poznawcze w codziennej pracy z perspektywy zarządzania marketingiem w przedsiębiorstwie
Details zum Objekt: Heurystyki i błędy poznawcze w codziennej pracy z perspektywy zarządzania marketingiem w przedsiębiorstwie
Struktur
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:818866
- Sprache:
- Besitzen:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Siehe auch
Customer Engagement jako innowacja w sferze marketingu - perspektywa zarządcza
Ersteller:Żyminkowska, Katarzyna
Datum:2015
Typ:czasopismo
Churn Risk Identification as an Important Aspect of Marketing Controlling – the Case of a German Start-Up Company
Ersteller:Prończuk, Anna
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Zarządzanie publiczne. Perspektywa teorii i praktyki
Datum:2023
Typ:monografia
Beitragende:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Ćwiklicki, Marek. Red.
International expansion of brands by realization of co-branding strategy
Ersteller:Grębosz, Magdalena; Otto, Jacek
Datum:2013
Typ:artykuł
Wdrażanie systemów klasy CRM: etapy i wybrane problemy
Ersteller:Olszak, Celina M.; Billewicz, Grażyna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
Istota i konsekwencje konfliktu w relacjach między przedsiębiorstwem a klientem
Ersteller:Berger, Malwina; Mitręga, Maciej
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.
Zarządzanie identyfikacją wizualną miejsc w przestrzeni publicznej
Ersteller:Adamus-Matuszyńska, Anna; Dzik, Piotr
Datum:2015
Typ:czasopismo
Technologie informacyjne jako czynnik rozwoju nowych funkcjonalności zintegrowanych systemów zarządzania w ramach koncepcji big management
Ersteller:Bytniewski, Andrzej; Hernes, Marcin
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.