- Cognitive Learning Processes vs. Teachers’ Knowledge
Details zum Objekt: Cognitive Learning Processes vs. Teachers’ Knowledge
Struktur
HUMANITAS Pedagogika i Psychologia.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Siehe auch
Moodle platform as a knowledge management system: results of a questionnaire research
Ersteller:Rizun, Mariia
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Pańkowska, Małgorzata. Red.
The potential of a child’s personal knowledge in the awareness of early childhood teachers – practical implications
Ersteller:Kochanowska, Ewa
Datum:2019
Typ:artykuł
Rozwijanie samodzielności poznawczej dziecka jako działanie (nie)pozorne nauczycieli w edukacji wczesnoszkolnej
Ersteller:Kochanowska, Ewa
Datum:2017
Typ:artykuł
Postrzeganie istoty dzielenia się wiedzą wśród nauczycieli XXI wieku
Ersteller:Michalik, Izabela
Datum:2019
Typ:artykuł
Beitragende:Grabiec, Olimpia. Red.
Schlesien. Ein Hülfsbuch für Lehrer in der Kunde und Geschichte dieses Landes, ein Lesebuch für Schüler und eine Unterhaltungs-Schrift für Männer und Frauen
Ersteller:Harnisch, Wilhelm (1787-1864)
Datum:1820
Typ:książka
Problemy edukacji wobec rozwoju społeczno-gospodarczego
Datum:2013
Typ:czasopismo
Beitragende:Rączaszek, Andrzej. Red.; Koczur, Wiesław. Red.