- Jakość usług w sieciach firm hotelarskich
Details zum Objekt: Jakość usług w sieciach firm hotelarskich
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu.
Beschreibung
- Titel:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ;
- Beschreibung:
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:6906
- Verbindungen: ; ; ;
- Sprache:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2008-02-12
- Zuletzt geändert am: 2023-01-02
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 346
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Monitorowanie procesów logistycznych szpitala w procesie doskonalenia jakościusług medycznych
Ersteller:Detyna, Beata
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Szołtysek, Jacek. Red.; Twaróg, Sebastian. Red.
Analiza wymagań konsumentów dotyczących jakości usług świadczonych przez medyczne laboratoria diagnostyczne
Ersteller:Wierzowiecka, Anna
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Świerczek, Artur. Red.; Rudny, Włodzimierz. Red.
Wykorzystanie Strategicznej Karty Wyników dla poprawy jakości usług hotelarskich
Ersteller:Juraszek, Marian
Datum:2004
Typ:artykuł
Kategoryzacja i rekomendacja polskich hoteli jako źródło oceny jakości oferowanych usług
Ersteller:Borkowski, Stanisław; Wszendybył, Ewa
Datum:2005
Typ:artykuł
Satysfakcja klienta a jakość
Ersteller:Juraszek, Marian
Datum:2005
Typ:artykuł
Bariery zastosowania technologii mobilnych z perspektywy menedżerów hotelu
Ersteller:Hapek, Dominika
Datum:2020
Typ:czasopismo
Beitragende:Czernek-Marszałek, Katarzyna. Red.
Hotele przyjazne środowisku – utopia czy rzeczywistość? Studium przypadku miasta Poznania
Ersteller:Graja-Zwolińska, Sylwia; Nowak, Patrycja
Datum:2020
Typ:czasopismo
Beitragende:Czernek-Marszałek, Katarzyna. Red.
Ustron œstr. Schlesien. Erzherz. Gewerks- und Kur-Gasthaus mit Garten
Datum:1903
Typ:pocztówka