- Secret client – sposób na wykorzystanie doświadczeń użytkowników w ocenie jakości bibliotek
Details zum Objekt: Secret client – sposób na wykorzystanie doświadczeń użytkowników w ocenie jakości bibliotek
Struktur
Biuletyn EBIB.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ;
- Sachwort: ; ;
- Beschreibung: ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:635906
- Quelle: Archiwum numerów EBIB
- Sprache:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Siehe auch
Jakość w bibliotekarstwie. Zarządzanie jakością, badania efektywności oraz narzędzia oceny usług bibliotek publicznych, szkolnych, pedagogicznych i naukowych, (materiały bibliograficzne za lata 1995-2007)
Ersteller:Koszowska, Agnieszka; Przybylska, Lidia
Datum:2007
Typ:opracowanie biograficzne
W kierunku integracji systemów zarządzania jakością i ryzykiem w publicznych jednostkach ochrony zdrowia
Ersteller:Głód, Grzegorz; Głód, Wojciech
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
Monitorowanie procesów logistycznych szpitala w procesie doskonalenia jakościusług medycznych
Ersteller:Detyna, Beata
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Szołtysek, Jacek. Red.; Twaróg, Sebastian. Red.
Normy ISO 9000 jako podstawa definiowania wymagań wobec systemów informatycznych wspomagających zarządzanie jakością (QMSS)
Ersteller:Trąbka, Jan
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Zarządzanie jakością w logistyce
Ersteller:Biesok, Grzegorz
Datum:2013
Typ:podręcznik akademicki
Ocena systemu zarządzania jakością w przemyśle materiałów budowlanych
Ersteller:Jeziorski, Leopold; Majewski, Miłosz
Datum:2004
Typ:artykuł
Wykorzystanie narzędzi zarządzania jakością do analizy niezgodności wyrobów z tworzyw sztucznych
Ersteller:Borkowski, Stanisław; Rychter, Arkadiusz
Datum:2005
Typ:artykuł
Satysfakcja klienta a jakość
Ersteller:Juraszek, Marian
Datum:2005
Typ:artykuł