- Jakość jako główna strategia zdobycia przewagi rynkowej polskich banków
Details zum Objekt: Jakość jako główna strategia zdobycia przewagi rynkowej polskich banków
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu.
Beschreibung
- Titel:
- Verfasser: ; ; ;
- Thema und Schlagwörter: ; ; ;
- Beschreibung:
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:5083
- Verbindungen: ; ; ;
- Sprache:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2007-11-07
- Zuletzt geändert am: 2023-01-02
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 345
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Monitorowanie procesów logistycznych szpitala w procesie doskonalenia jakościusług medycznych
Ersteller:Detyna, Beata
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Szołtysek, Jacek. Red.; Twaróg, Sebastian. Red.
Jakość w bibliotekarstwie. Zarządzanie jakością, badania efektywności oraz narzędzia oceny usług bibliotek publicznych, szkolnych, pedagogicznych i naukowych, (materiały bibliograficzne za lata 1995-2007)
Ersteller:Koszowska, Agnieszka; Przybylska, Lidia
Datum:2007
Typ:opracowanie biograficzne
Satysfakcja klienta a jakość
Ersteller:Juraszek, Marian
Datum:2005
Typ:artykuł
Analiza wymagań konsumentów dotyczących jakości usług świadczonych przez medyczne laboratoria diagnostyczne
Ersteller:Wierzowiecka, Anna
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Świerczek, Artur. Red.; Rudny, Włodzimierz. Red.
Marketing i jakość usług bankowych
Ersteller:Pietrzyk, Małgorzata; Kawalec Anna
Datum:2004
Typ:artykuł
Service quality and worker training in 5-star hotel
Ersteller:Contreras Loera Marcela Rebeca; Perez Sanchez Beatriz; Echeagaray Diana Guadalupe Flores
Datum:2023
Typ:artykuł
Customer-centricity evolution as a foundation of bank’s competitive strategy
Ersteller:Klimontowicz, Monika
Datum:2014
Typ:artykuł
Propozycja modelu systemu zarządzania jakością usług budowlanych
Ersteller:Kowalik Kamila; Klimecka-Tatar Dorota
Datum:2018