- Znaczenie personalizacji klientów w zwiększaniu przewagi konkurencyjnej na rynku przedsiębiorstw produkcyjnych
Details zum Objekt: Znaczenie personalizacji klientów w zwiększaniu przewagi konkurencyjnej na rynku przedsiębiorstw produkcyjnych
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:445874
- Sprache:
- Besitzen:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2020-11-24
- Zuletzt geändert am: 2020-11-24
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 34
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Motives and barriers in the field of cooperation between companies. Research outcomes based on the Polish engineering industry
Ersteller:Danik, Lidia; Lewandowska, Małgorzata S.
Datum:2013
Typ:artykuł
Wpływ pomocy publicznej na wzrost konkurencyjności polskich przedsiębiorstw
Ersteller:Wiercioch, Magdalena
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Red.
Nowe metody HRM w ocenie potencjalnych pracowników przedsiębiorstw
Ersteller:Machuga, Roman
Datum:2020
Typ:artykuł
Information and communication technologies as a source of marketing innovations in retail – trends
Ersteller:Reformat, Beata
Datum:2016
Typ:czasopismo
Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne w gospodarce nieruchomościami jednostek samorządu terytorialnego. Studium badawczo-poznawcze
Ersteller:Widera, Zbigniew
Datum:2024
Typ:monografia
Znaczenie technologii informacyjno-komunikacyjnych w zrównoważonym rozwoju miast
Ersteller:Chomiak-Orsa, Iwona
Datum:2016
Typ:artykuł
Uwarunkowania działalności gospodarczej w krajach Europy Środkowo-Wschodniej w kontekście ich konkurencyjności
Ersteller:Grynia, Alina; Subotovič, Agnieška
Datum:2016
Typ:czasopismo
Ocena pozycji konkurencyjnej wybranych spółek akcyjnych przemysłu spożywczego
Ersteller:Jabłońska-Karczmarczyk, Katarzyna
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Rydny, Włodzimierz. Red.