- Sustainable consumption in consumer behaviour of young Polish consumers
Details zum Objekt: Sustainable consumption in consumer behaviour of young Polish consumers
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ;
- Sachwort: ; ;
- Beschreibung: ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:396093
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2019-11-08
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 103
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Wirtualizacja zachowań konsumentów a zrównoważona konsumpcja
Ersteller:Grybś-Kabocik, Marta
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Świerczek, Artur. Red.
Economics of sustainability
Datum:2022
Typ:monografia
Beitragende:Wójcik, Ewa. Ed.; Zieliński, Tomasz. Ed.
Świadomy konsument energii w województwie śląskim w świetle badań ankietowych
Ersteller:Słupik, Sylwia
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
Instrumenty wspierania osób młodych na rynku pracy po zmianach w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
Ersteller:Baron-Wiaterek, Małgorzata
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Kotlorz, Dorota. Red.
Przedsiębiorstwa na rynku turystycznym w obliczu nowych trendów konsumenckich opartych na idei zrównoważonego rozwoju
Ersteller:Hendel, Marek
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Pabian, Barbara. Red.; Bilińska-Reformat, Katarzyna. Red.
Wykluczenie konsumenckie. Przyczyny, obszary i formy współczesnego wykluczenia rynkowego
Datum:2022
Typ:monografia
Beitragende:Smyczek, Sławomir. Red.
Kompetencje osób młodych vs. osób starszych (wybrane zagadnienia)
Ersteller:Dąbrowska, Anna; Janoś-Kresło, Mirosława
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
How do you get academics to buy on impulse? Challenging e-consumers under a magnifying glass
Ersteller:Stadnicka, Agnieszka
Datum:2022
Typ:artykuł
Beitragende:Dziembała, Małgorzata. Red.