- Wykorzystanie rzeczywistości rozszerzonej w marketingu
Details zum Objekt: Wykorzystanie rzeczywistości rozszerzonej w marketingu
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:359844
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2019-05-29
- Zuletzt geändert am: 2020-08-28
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 1026
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
M-sztuka, czyli sztuka w smartfonie
Ersteller:Sorkowska-Cieślak, Kinga
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Pethe, Aleksandra. Red; Walotek-Ściańska, Katarzyna. Red.
Wirtualna i rozszerzona rzeczywistość a zachowania konsumentów
Ersteller:Berbeka, Jadwiga
Datum:2016
Typ:czasopismo
Jakość interakcji człowiek-komputer czynnikiem decydującym o popularności aplikacji mobilnych
Ersteller:Sroczyński, Zdzisław
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Pethe, Aleksandra. Red; Walotek-Ściańska, Katarzyna. Red.
Technologia a praca: nowe kompetencje a stare reguły, czyli o wirtualnym świecie, jego możliwościach i wymaganiach
Ersteller:Stefaniak, Izabela Maria
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Kotlorz, Dorota. Red.
Collaboration and trust-building in open innovation community
Ersteller:Latusek-Jurczak, Dominika; Prystupa‐Rządca, Kaja
Datum:2014
Typ:artykuł
Gamification for staff motivation: Impact on work efficiency and corporate culture at the international level
Ersteller:Getman, Anatolii P.; Yaroshenko, Oleg M.; Demenko, Olga І.; Lutsenko, Оlena Yе.; Prokopiev, Roman Ye.
Datum:2024
Typ:czasopismo
Innovation and trends in olfactory marketing: A review of the literature
Ersteller:Chatterjee, Shuvam; Bryła, Paweł
Datum:2022
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości w zarządzaniu
Ersteller:Sośniak Stanisław
Datum:2018
Typ:artykuł