- Personalizacja w handlu elektronicznym na przykładzie polskich i słowackich drogerii internetowych
Details zum Objekt: Personalizacja w handlu elektronicznym na przykładzie polskich i słowackich drogerii internetowych
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ;
- Sachwort: ; ; ;
- Beschreibung: ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:353229
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2019-04-05
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 117
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
E-narzędzia oraz przyszłość marketingu w działalności usługodawców logistycznych – wyniki badań
Ersteller:Świtała, Marcin; Kieżel, Małgorzata
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Świtała, Marcin. Red.
Internationalization process of e-commerce enterprises – prerequisites, barriers and basic modes
Ersteller:Grochal-Brejdak, Magdalena; Szymura-Tyc, Maja
Datum:2013
Typ:artykuł
Ewolucja zakresu działalności podstawowej w e-biznesie
Ersteller:Moroz, Mirosław
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Olszak, Celina M. Red.
Sposoby radzenia sobie e-konsumentów z ryzykiem nieudanego zakupu
Ersteller:Maciejewski, Grzegorz
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
Consumer behavior in the digital era – evidence from romanian market
Ersteller:Balan, Carmen
Datum:2014
Typ:artykuł
Wpływ Internetu Rzeczy na rozwój e-commerce na przykładzie przedsiębiorstwa Amazon
Ersteller:Perek, Julia
Datum:2022
Typ:artykuł
Beitragende:Dziembała, Małgorzata. Red.
Applying a first price auction mechanism for supporting multi-bilateral negotiations
Ersteller:Fiala, Petr; Wachowicz, Tomasz
Datum:2010
Typ:czasopismo
Beitragende:Trzaskalik, Tadeusz. Chief Editor
Portale społecznościowe a postawy i zachowania przedsiębiorcze. Studium przypadku serwisu YouTube
Ersteller:Stępniak Aida
Datum:2018
Typ:artykuł