- Content marketing jako jeden z kluczowych elementów nowoczesnej strategii marketingowej
Details zum Objekt: Content marketing jako jeden z kluczowych elementów nowoczesnej strategii marketingowej
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:347886
- Sprache:
- Besitzen:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2019-03-14
- Zuletzt geändert am: 2020-01-27
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 2479
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Wykorzystanie koncepcji marketingu treści w polskich przedsiębiorstwach – wyniki badań
Ersteller:Sitarski, Kamil; Ścibisz, Marcin; Pięta, Sylwester
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Olszak, Celina M. Red.
Porównywanie efektywności prognoz ex post wielkości sprzedaży w pewnym przedsiębiorstwie wyznaczonych za pomocą rozkładu gamma i modeli z wahaniami sezonowymi
Ersteller:Doszyń, Mariusz; Dmytrów, Krzysztof
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Trzaskalik, Tadeusz (1950- ). Red.
Z badań nad logistycznymi determinantami zarządzania przedsiębiorstwem
Ersteller:Matwiejczuk, Rafał
Datum:2015
Typ:czasopismo
Enterprise content management platforms: concept update, role in organization and main technologies
Ersteller:Trąbka, Jan
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Pańkowska, Małgorzata. Red.; Sroka, Henryk (1939- ). Red.; Palonka, Joanna. Red.
Wykorzystanie chmury obliczeniowej w przedsiębiorstwach - wstępne wyniki badań
Ersteller:Dziembek, Damian; Bajdor, Paula
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Filipczyk, Barbara. Red.
Koncepcja i przykład metody badania konkurencyjności przedsiębiorstw
Ersteller:Flak, Olaf; Głód, Grzegorz
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
Reguła 3E jako podstawa zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem
Ersteller:Olejniczak, Katarzyna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Zachowania pracowników w sytuacjach konfliktowych wywołanych zmianami restrukturyzacyjnymi w przedsiębiorstwie
Ersteller:Stolarzewicz, Honorata
Datum:2007
Typ:rozprawa doktorska
Beitragende:Jacher, Władysław (1926- ). Promotor