- Analysis of Marketing and Logistic Aspects in the e-Commerce Sector – Case Study
Details zum Objekt: Analysis of Marketing and Logistic Aspects in the e-Commerce Sector – Case Study
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:328966
- Sprache:
- Besitzen:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-12-03
- Zuletzt geändert am: 2018-12-03
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 75
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Logistyka informacji jako element wspierający innowacyjność w strategiach logistycznych produkcji i dystrybucji
Ersteller:Weiland, Dariusz
Datum:2019
Typ:czasopismo
Beitragende:Hanus, Piotr. Red.
Logistyka informacji jako podstawowy element w budowaniu przewagi konkurencyjnej w e-commerce
Ersteller:Weiland, Dariusz
Datum:2016
Typ:czasopismo
Going green in logistics: The case of small and medium-sized enterprises in Poland
Ersteller:Zowada, Krzysztof
Datum:2021
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Influence of the medicinal products distribution model and improvements to processes on the workload of pharmaceutical and nursing staff at hospital
Ersteller:Gawrońska, Anna
Datum:2019
Typ:czasopismo
Beitragende:Niestrój, Krzysztof. Red.
Wpływ Internetu Rzeczy na rozwój e-commerce na przykładzie przedsiębiorstwa Amazon
Ersteller:Perek, Julia
Datum:2022
Typ:artykuł
Beitragende:Dziembała, Małgorzata. Red.
E-opakowanie wyzwaniem dla współczesnego marketingu
Ersteller:Nalewajek, Monika
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Znaczenie logistyki w zarządzaniu dystrybucją zagraniczną produktów żywnościowych w zrównoważonym rozwoju przedsiębiorstwa
Ersteller:Kempa Ewa; Królik, Ryszard
Datum:2020
Typ:artykuł
Reduction of information asymmetry in e-commerce: the web scraping approach
Ersteller:Hadasik, Bartłomiej
Datum:2024
Typ:monografia