- Kreowanie wartości w wybranych obszarach procesów zakupowych
Details zum Objekt: Kreowanie wartości w wybranych obszarach procesów zakupowych
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser: ;
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ;
- Sachwort:
- Beschreibung: ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:316753
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-06-21
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 77
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne w gospodarce nieruchomościami jednostek samorządu terytorialnego. Studium badawczo-poznawcze
Ersteller:Widera, Zbigniew
Datum:2024
Typ:monografia
The holistic approach of e-logistics in intelligent organizations
Ersteller:Adamczewski, Piotr
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Olszak, Celina M. Red.
Wymagania stawiane dostawcom w zakresie wdrażania systemowego zarządzania jakością i środowiskiem
Ersteller:Urbaniak, Maciej
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Świerczek, Artur. Red.
Rola aspektów środowiskowych w ocenie dostawców na przykładzie branży motoryzacyjnej
Ersteller:Sosnowski, Piotr Cezary
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Świerczek, Artur. Red.; Rudny, Włodzimierz. Red.
Ict in the Moravian-Silesian Region in the framework of czech conditions
Ersteller:Urminský, Jaroslav
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Drobniak, Adam. Red.
The use of web scraped data to analyze the dynamics of footwear prices
Ersteller:Juszczak, Adam
Datum:2021
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Web 1.0, Web 2.0, czy może już Web 3.0? — narzędzia i technologie informacyjno-komunikacyjne stosowane na stronach WWW bibliotek technicznych szkół wyższych w Polsce
Ersteller:Sidorczuk, Anna; Gogiel-Kuźmicka, Anna
Datum:2012
Typ:czasopismo
Beitragende:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.
How do you get academics to buy on impulse? Challenging e-consumers under a magnifying glass
Ersteller:Stadnicka, Agnieszka
Datum:2022
Typ:artykuł
Beitragende:Dziembała, Małgorzata. Red.