- Znaczenie narzędzi analitycznych w skutecznym zarządzaniu sklepem internetowym i stopień ich wykorzystania przez właścicieli e-sklepów
Details zum Objekt: Znaczenie narzędzi analitycznych w skutecznym zarządzaniu sklepem internetowym i stopień ich wykorzystania przez właścicieli e-sklepów
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer: ;
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:308143
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-04-12
- Zuletzt geändert am: 2018-04-12
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 97
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Wpływ Internetu Rzeczy na rozwój e-commerce na przykładzie przedsiębiorstwa Amazon
Ersteller:Perek, Julia
Datum:2022
Typ:artykuł
Beitragende:Dziembała, Małgorzata. Red.
E-opakowanie wyzwaniem dla współczesnego marketingu
Ersteller:Nalewajek, Monika
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Sposoby radzenia sobie e-konsumentów z ryzykiem nieudanego zakupu
Ersteller:Maciejewski, Grzegorz
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
Nowe trendy zakupów on-line w Polsce na tle innych państw europejskich
Ersteller:Szajt Marek; Rafałko Sandra
Datum:2017
Typ:artykuł
Personalizacja w handlu elektronicznym na przykładzie polskich i słowackich drogerii internetowych
Ersteller:Stępniak, Aida
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Filipczyk, Barbara. Red.
Logistyka informacji jako podstawowy element w budowaniu przewagi konkurencyjnej w e-commerce
Ersteller:Weiland, Dariusz
Datum:2016
Typ:czasopismo
Reduction of information asymmetry in e-commerce: the web scraping approach
Ersteller:Hadasik, Bartłomiej
Datum:2024
Typ:monografia
Analysis of Marketing and Logistic Aspects in the e-Commerce Sector – Case Study
Ersteller:Suliga Dominika
Datum:2018
Typ:artykuł