- Inteligentny model biznesu przedsiębiorstw sektora gospodarki odpadami
Details zum Objekt: Inteligentny model biznesu przedsiębiorstw sektora gospodarki odpadami
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter: ;
- Sachwort: ;
- Beschreibung: ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:306189
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-03-27
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 59
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Startupy w kontekście poszukiwania modelu biznesowego – ujęcie teoretyczno-empiryczne
Ersteller:Rojek, Danuta
Datum:2023
Typ:artykuł
Model biznesu a aktywność innowacyjna przedsiębiorstw w perspektywie relacji międzyorganizacyjnych
Ersteller:Oliński, Marian
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Rudny, Włodzimierz. Red.
Sieci międzyorganizacyjne w naukach o zarządzaniu – w kierunku sieciowych modeli biznesu
Ersteller:Czakon, Wojciech
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Szołtysek, Jacek. Red.
Rola innowacji w modelach biznesu
Ersteller:Gajda, Daniel
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Bieniok, Henryk. Red.
Model biznesu w kontekście celów strategicznych przedsiębiorstwa
Ersteller:Oliński, Marian
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Rudny, Włodzimierz. Red.; Żak, Katarzyna. Red.
Model innowacji jako model biznesu w sprawozdaniu zintegrowanym
Ersteller:Piotrowska, Katarzyna
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Sulik-Górecka, Aleksandra. Red.; Pfaff, Józef. Red.
Zasoby w modelach biznesowych producentów butelkowanych wód mineralnych
Ersteller:Kabalska, Agnieszka; Kozarkiewicz, Alina
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Rola relacji z dostawcami i odbiorcami w kreowaniu współczesnych modeli biznesu krajowych producentów marek własnych detalistów
Ersteller:Spyra, Zbigniew
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.