- Mieszkaniec jako konsument i współtwórca oferty miejskiej
Details zum Objekt: Mieszkaniec jako konsument i współtwórca oferty miejskiej
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter: ;
- Sachwort:
- Beschreibung: ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:297167
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-12-14
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 66
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Budżet obywatelski jako narzędzie rozwoju lokalnego
Ersteller:Sobol, Agnieszka
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
Pobudzenie aktywności społecznej przez budżet obywatelski Wrocławia
Ersteller:Rynio, Dorota; Adamiczka, Hanna
Datum:2019
Typ:czasopismo
Beitragende:Pietrucha, Jacek. Red.
Doskonalenie modelu budżetu obywatelskiego na przykładzie miasta Częstochowy
Ersteller:Krawczyk Adrian
Datum:2016
Typ:artykuł
Budżet obywatelski jako przykład współdecydowania o rozwoju na szczeblu samorządowym wobec zmian prawnych z 2018 roku
Ersteller:Podgórska-Rykała, Joanna
Datum:2018
Typ:artykuł
Budżet obywatelski a budżet partycypacyjny. Dwa rozwiązania dla jednego miasta w konsekwencji nowelizacji prawa samorządowego
Ersteller:Podgórska-Rykała, Joanna
Datum:2019
Typ:artykuł
Przegląd Dąbrowski 2020, nr 7
Datum:2020
Typ:czasopismo
Beitragende:Syska, Michał (red. naczelny)
Zarządzanie a społeczeństwo obywatelskie – normatywny i problematyczny zarys pojęć
Ersteller:Siatka Jakub
Datum:2022
Typ:artykuł
Rola państwa w rozwoju partycypacji pracowniczej w Polsce
Ersteller:Skorupińska, Katarzyna
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Wolska, Grażyna. Red.; Pancer-Cybulska, Ewa. Red.