- Działania marketingowe w wirtualnym świecie second life – przegląd literatury
Details zum Objekt: Działania marketingowe w wirtualnym świecie second life – przegląd literatury
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:295711
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-11-23
- Zuletzt geändert am: 2017-11-23
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 108
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Forms of promotion in computer games. An example of Second Life
Ersteller:Hofman-Kohlmeyer, Magdalena
Datum:2018
Typ:artykuł
Social computer games as a marketing channel for creating and meeting virtual needs. An example of second life
Ersteller:Hofman-Kohlmeyer, Magdalena
Datum:2018
Typ:artykuł
Brand Promotion Throught Computer Games on the Example of Second Life
Ersteller:Laskowska-Witek Justyna; Mitręga, Maciej
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Bajdak, Andrzej. Red.
Virtual forms of prmotion in computer games. Qualitative study amongst polish users
Ersteller:Hofman-Kohlmeyer, Magdalena
Datum:2019
Typ:artykuł
Współczesna przestrzeń obecności człowieka - między realnością a wirtualnością
Ersteller:Morbitzer, Janusz
Datum:2016
Typ:artykuł
Budowanie trwałej lojalności klienta w branży e-commerce – przegląd literatury
Ersteller:Hofman-Kohlmeyer, Magdalena
Datum:2016
Typ:artykuł
Creating Branded Computer Game Elements as a Form of Customer Engagement
Ersteller:Hofman-Kohlmeyer, Magdalena
Datum:2019
Typ:artykuł
Creating and modifying the game content by players as an act of prosumerism
Ersteller:Hofman-Kohlmeyer, Magdalena
Datum:2020
Typ:artykuł