- Legitymizacja przedsiębiorstwa a triada strategicznych działań w zakresie CSR: przedsiębiorczość – innowacyjność – jakość
Details zum Objekt: Legitymizacja przedsiębiorstwa a triada strategicznych działań w zakresie CSR: przedsiębiorczość – innowacyjność – jakość
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:295478
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-11-20
- Zuletzt geändert am: 2017-11-20
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 645
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Odpowiedzialna innowacyjność przedsiębiorstwa oparta o synergię procesów: innowacyjnego i legitymizacyjnego
Ersteller:Chodyński, Andrzej
Datum:2016
Typ:artykuł
Is CSR embedded in the system of corporate innovation objectives? Evidence from Poland
Ersteller:Gołębiowski, Tomasz; Lewandowska, Małgorzata
Datum:2015
Typ:artykuł
Zwodnicze praktyki przedsiębiorstw a zachowania konsumentów w świetle koncepcji zrównoważonego rozwoju
Ersteller:Kantor, Angelika
Datum:2023
Typ:czasopismo
Beitragende:Dziembała, Małgorzata. Red.
Economics of sustainability
Datum:2022
Typ:monografia
Beitragende:Wójcik, Ewa. Ed.; Zieliński, Tomasz. Ed.
Modele biznesowe w sprawozdawczości finansowej zakładów ubezpieczeń w Polsce na przykładzie PZU S.A.
Ersteller:Jonas, Krzysztof
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Sulik-Górecka, Aleksandra. Red.; Pfaff, Józef. Red.
Zaufanie konsumenckie do podmiotów działających w branży e commerce w aspekcie koncepcji CSR
Ersteller:Rybak, Anna
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Michałowska, Maria. Red.
Budowanie wizerunku biznesu społecznie odpowiedzialnego przez pryzmat realizacji projektów
Ersteller:Bereś, Anna
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Michałowska, Maria. Red.
Family enterprises in Polish consumers’ mindset in the light of international tendencies
Ersteller:Bednarz, Joanna; Nikodemska-Wołowik, Anna M.
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor