- W pogoni za klientem mobilnym - wykorzystanie narzędzi nowych technologii w marketingu
Details zum Objekt: W pogoni za klientem mobilnym - wykorzystanie narzędzi nowych technologii w marketingu
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer: ; ;
- Thema und Schlagwörter: ; ; ;
- Sachwort: ;
- Beschreibung: ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:281666
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-08-09
- Zuletzt geändert am: 2025-03-04
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 148
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Tendencje w rozwoju marketingu mobilnego producentów dóbr zaawansowanych technologicznie
Ersteller:Wiechoczek, Joanna
Datum:2016
Typ:artykuł
Beitragende:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Bariery zastosowania technologii mobilnych z perspektywy menedżerów hotelu
Ersteller:Hapek, Dominika
Datum:2020
Typ:artykuł
Beitragende:Czernek-Marszałek, Katarzyna. Red.
Creating new trends in international marketing communication
Ersteller:Grybś, Marta
Datum:2014
Typ:artykuł
Information technology context in evidence-based approach at university
Ersteller:Pańkowska, Małgorzata
Datum:2016
Typ:artykuł
Beitragende:Olszak, Celina M. Red.
Public relations versus marketing
Ersteller:Deszczyński, Przemysław
Datum:2014
Typ:artykuł
Beitragende:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Wpływ narzędzi e-marketingu na decyzje zakupowe konsumentów pokolenia Z
Ersteller:Motłoch, Emilia
Datum:2024
Typ:artykuł
Beitragende:Dziembała, Małgorzata. Red.
Necromarketing in Advertising
Ersteller:Wojciechowski, Łukasz P.; Shelton, Amiee J.
Datum:2014
Typ:artykuł
Beitragende:Bajdak, Andrzej. Red.
Komunikacja marketingowa, współczesne wyzwania i kierunki rozwoju
Datum:2013
Typ:artykuł
Beitragende:Bajdak, Andrzej. Red.