- Logistyka informacji jako podstawowy element w budowaniu przewagi konkurencyjnej w e-commerce
Details zum Objekt: Logistyka informacji jako podstawowy element w budowaniu przewagi konkurencyjnej w e-commerce
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ;
- Sachwort:
- Beschreibung: ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:270360
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-05-16
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 119
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Logistyka informacji jako element wspierający innowacyjność w strategiach logistycznych produkcji i dystrybucji
Ersteller:Weiland, Dariusz
Datum:2019
Typ:czasopismo
Beitragende:Hanus, Piotr. Red.
Przewaga konkurencyjna w świetle korzyści i doświadczeń dostarczanych klientom teatrów i filharmonii
Ersteller:Krawiec, Wioletta; Szymańska, Kamila
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Niestrój, Krzysztof. Red.
Customer-centricity evolution as a foundation of bank’s competitive strategy
Ersteller:Klimontowicz, Monika
Datum:2014
Typ:artykuł
Konkurencja na rynku detalicznego handlu internetowego a jego rozwój
Ersteller:Szyda, Monika
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Interactive approach to project portfolio selection
Ersteller:Nowak, Maciej; Trzaskalik, Tadeusz; Twardoch, Aleksandra
Datum:2013
Typ:artykuł
Metodologia badań procesu internacjonalizacji przedsiębiorstw e-commerce
Ersteller:Grochal-Brejdak, Magdalena
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Sporek, Tadeusz. Red.; Kos-Łabędowicz, Joanna. Red.
Zaufanie konsumenckie do podmiotów działających w branży e commerce w aspekcie koncepcji CSR
Ersteller:Rybak, Anna
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Michałowska, Maria. Red.
E-opakowanie wyzwaniem dla współczesnego marketingu
Ersteller:Nalewajek, Monika
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.