- Poziom jakości obsługi klienta w placówkach handlowych i usługowych w polsce
Details zum Objekt: Poziom jakości obsługi klienta w placówkach handlowych i usługowych w polsce
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer: ;
- Thema und Schlagwörter: ;
- Sachwort: ;
- Beschreibung: ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:270268
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-05-10
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 128
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Korzystanie z Internetu przez podmioty rynku usług zagospodarowujących czas wolny: cel i częstotliwość
Ersteller:Kolny, Beata
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
Wizerunek produktów i usług z wysoko rozwiniętych krajów europejskich– analiza wielowymiarowości efektu kraju pochodzenia
Ersteller:Boguszewicz-Kreft, Monika; Magier-Łakomy, Ewa
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Usługi z zakresu finansów i rachunkowości w województwach kujawsko-pomorskim i pomorskim – wyniki badania empirycznego
Ersteller:Wiśniewska, Jolanta
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.
Postawa wobec zmian oraz rodzaje wdrożonych innowacji na przykładzie wybranego sektora usług publicznych
Ersteller:Kóska-Simon, Magdalena
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Bieniok, Henryk. Red.
Application of ICT in the co production of social services
Ersteller:Kozak, Anna
Datum:2023
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Innowacje w usługach: nowy paradygmat w dobie obecnej rewolucji technologicznej
Ersteller:Wosiek, Roman
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Pawlas, Iwona. Red.; Fronczek, Małgorzata. Red.
Oblicza racjonalności w ekonomice usług
Ersteller:Skąpska, Elżbieta
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Determinanty zmiany pozycji rynkowej klientów indywidualnych na rynku usług prawnych
Ersteller:Gnusowski, Marek
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.