- Wykorzystanie koncepcji marketingu treści w polskich przedsiębiorstwach – wyniki badań
Details zum Objekt: Wykorzystanie koncepcji marketingu treści w polskich przedsiębiorstwach – wyniki badań
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser: ; ;
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter: ; ;
- Sachwort: ;
- Beschreibung: ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:255856
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-01-10
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 139
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Content marketing jako jeden z kluczowych elementów nowoczesnej strategii marketingowej
Ersteller:Skrobich Luiza
Datum:2016
Typ:artykuł
Komunikacja marketingowa online w marketingu w czasie rzeczywistym w dobie pandemii COVID-19
Ersteller:Kieżel, Małgorzata
Datum:2021
Typ:artykuł
Marketing treści w promocji gospodarstw agroturystycznych
Ersteller:Król Karol
Datum:2018
Typ:artykuł