- Zmiany w zachowaniach nabywczych polskich e-konsumentów
Details zum Objekt: Zmiany w zachowaniach nabywczych polskich e-konsumentów
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter: ; ;
- Sachwort:
- Beschreibung: ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:245886
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2016-10-24
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 226
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Triangulacja jako koncepcja pozyskania wiedzy o zachowaniach nabywczych konsumentów
Ersteller:Stolecka-Makowska, Agata
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Żabiński, Leszek. Red.; Drzazga, Marek. Red.; Kieżel, Małgorzata. Red.
Kultura jako determinanta zmian zachowań nabywczych konsumentów podlegających akulturacji
Ersteller:Stolecka-Makowska, Agata
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
Dostępność placówek handlowo-usługowych w miastach różnej wielkości w Polsce
Ersteller:Jaciow, Magdalena
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.
E-konsument nowej generacji wyzwaniem przedsiębiorstw w xxi w.
Ersteller:Kolasińska-Morawska, Katarzyna
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.
Od konsumpcji do prosumpcji – zmiany w zachowaniach nabywców e-usług
Ersteller:Wolny, Robert
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Żabiński, Leszek. Red.; Drzazga, Marek. Red.; Kieżel, Małgorzata. Red.
Uwarunkowania zmian zachowań zakupowych konsumentów seniorów
Ersteller:Olejniczak, Tomasz
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Świerczek, Artur. Red.; Rudny, Włodzimierz. Red.
Transformacja gospodarki - konsumenci, przedsiębiorstwa, regiony
Datum:2011
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
Międzynarodowe badania zachowań e-konsumentów - typy, podejścia, wymiary
Ersteller:Jaciow, Magdalena
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.