- Zachowania prosumpcyjne polskich konsumentów na rynku kosmetycznym
Details zum Objekt: Zachowania prosumpcyjne polskich konsumentów na rynku kosmetycznym
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer: ;
- Thema und Schlagwörter: ; ;
- Sachwort: ;
- Beschreibung: ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:222196
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2016-06-17
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 437
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Wpływ nowych technologii na rozwój prosumpcji
Ersteller:Kowalska, Magdalena
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Determinanty zróżnicowań zachowań prosumenckich młodych konsumentów
Ersteller:Sowa, Izabela
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Grzega, Urszula. Red.
Prosumpcja w regionalnych społecznościach elektronicznych dla potrzeb przedsięwzięć miejskich
Ersteller:Jelonek, Dorota; Stępniak, Cezary; Turek, Tomasz
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Od konsumpcji do prosumpcji – zmiany w zachowaniach nabywców e-usług
Ersteller:Wolny, Robert
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Żabiński, Leszek. Red.; Drzazga, Marek. Red.; Kieżel, Małgorzata. Red.
Analiza dzielenia się wiedzą prosumentów w zakresie innowacji produktowych, marketingowych i obsługi klientów
Ersteller:Eisenbardt, Monika
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Niestrój, Krzysztof. Red.
Aktywność prosumpcyjna nabywców finalnych – kontekst relacyjny
Ersteller:Baruk, Agnieszka Izabela
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Pietrucha, Jacek. Red.
Prosumenci – przyszłość współpracy konsumentów z przedsiębiorstwami
Ersteller:Nowacki, Filip
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.
Koncepcja produktów systemowych a prosumpcja
Ersteller:Mitręga, Maciej
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Żabiński, Leszek. Red.; Żyminkowska, Katarzyna. Red.