- Efektywność procesów dydaktycznych wspieranych metodami e-learningu
Details zum Objekt: Efektywność procesów dydaktycznych wspieranych metodami e-learningu
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Beschreibung
- Titel:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ;
- Beschreibung:
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:19350
- Verbindungen: ; ; ;
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2010-07-14
- Zuletzt geändert am: 2016-08-04
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 2176
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Distance education with the use of cloud computing
Ersteller:Abramek, Edyta
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Pańkowska, Małgorzata. Red.; Palonka, Joanna. Red.
Creativity support systems, methods, and applications
Datum:2012
Typ:czasopismo
Beitragende:Sroka, Henryk (1939- ). Red.; Stanek, Stanisław. Red.; Pańkowska, Małgorzata. Red.
E-learning jako innowacyjna forma edukacji finansowej
Ersteller:Frączek, Bożena
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Harasim, Janina. Red.; Cichy, Janusz (ekonomia). Red.
Rola kontekstu w procesie nauczania i projektowania materiałów edukacyjnych w środowisku on-line
Ersteller:Wójcik, Joanna
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Abramek, Edyta. Red.; Pańkowska, Małgorzata. Red.
Technologie informacyjne w zarządzaniu kapitałem intelektualnym uczelni wyższej
Ersteller:Bakonyi, Jadwiga
Datum:2010
Typ:artykuł
Aktywna edukacja informacyjna i medialna
Ersteller:Sójkowska, Iwona
Datum:2021
Typ:czasopismo
Beitragende:Derfert-Wolf, Lidia. Red.
E–learning ujarzmiony. Bibliotekarki vs Moodle
Ersteller:Bogdańska, Bożena; Ofanowska, Urszula
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.
E-learning we współczesnej dydaktyce akademickiej. Ujęcie konstruktywistyczne
Ersteller:Morańska, Danuta
Datum:2018
Typ:artykuł