- Zarządzanie relacjami z klientem z wykorzystaniem techniki customer care - charaktersytyka systemów CRM
Details zum Objekt: Zarządzanie relacjami z klientem z wykorzystaniem techniki customer care - charaktersytyka systemów CRM
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Beschreibung
- Titel:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ;
- Beschreibung:
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:19341
- Verbindungen: ; ; ;
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2010-07-14
- Zuletzt geändert am: 2016-08-04
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 29669
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Skala wykorzystania innowacyjnej strategii zarządzania relacjami z klientami CRM: wybrane wyniki badań
Ersteller:Olszak, Celina M.; Bartuś, Kamila; Billewicz, Grażyna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Bieniok, Henryk. Red.
Wykorzystanie systemów klasy CRM w działalności biznesowej przedsiębiorstw – wybrane wyniki badań
Ersteller:Bartuś, Kamila; Billewicz, Grażyna; Olszak, Celina M.
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
Istota i konsekwencje konfliktu w relacjach między przedsiębiorstwem a klientem
Ersteller:Berger, Malwina; Mitręga, Maciej
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.
Negatywne efekty osadzenia i relacji przedsiębiorstw: wymiar działalności lokalnej i międzynarodowej
Ersteller:Ratajczak-Mrozek, Milena
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.
Social CRM jako determinanta rozwoju przedsiębiorstw
Ersteller:Kaszyca Karina; Zacharski Jacek
Datum:2015
Typ:artykuł
Wykorzystanie CRM przy budowaniu relacji z klientem w przedsiębiorstwie
Ersteller:Kaszyca Karina
Datum:2015
Typ:artykuł
Systemy informatyczne w pozyskiwaniu, przechowywaniu i analizowaniu informacji o klientach
Ersteller:Bartuś, Tomasz; Bartuś, Kamila
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
Siła w relacjach biznesowych
Ersteller:Zieliński, Marek
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.