- Ochrona prawa do wizerunku
Details zum Objekt: Ochrona prawa do wizerunku
PDF
Beschreibung
- Titel:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ;
- Sachwort:
- Beschreibung:
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:18311
- Sprache:
- Besitzen:
- Digitalisierung:
- Publikation:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2010-05-13
- Zuletzt geändert am: 2017-11-22
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 10173
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Czy można mówić o dobrach osobistych nasciturusa – analiza w świetle prawa polskiego
Ersteller:Sobas, Magdalena
Datum:2023
Typ:artykuł
The influence of brand awareness and brand imageon brand equity – an empirical study of logisticsservice providers
Ersteller:Świtała, Marcin; Reformat, Beata; Gamrot, Wojciech; Bilińska-Reformat, Katarzyna
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Wizerunek prywatnego przedsiębiorcy w okresie kryzysu ekonomicznego
Ersteller:Gołata, Krzysztof
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Wizerunek krajów Afryki Subsaharyjskiej w prasie polskiej
Ersteller:Andrzejczak, Katarzyna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Masowe dobra luksusowe - kreowanie wizerunkumarki za pomocą narzędzi marketingu online
Ersteller:Wajnbrener, Sylwia
Datum:2021
Typ:artykuł
Beitragende:Dziembała, Małgorzata. Red.
Galanteria w wizerunku współczesnego menedżera
Ersteller:Kamińska-Radomska, Irena
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Muzyczne public relations jako efektywne narzędzie promocji miast w Polsce
Ersteller:Chlebowski, Bartosz
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Wpływ visual merchandisingu na decyzje zakupowe klientów
Ersteller:Gajewska, Paulina
Datum:2016
Typ:artykuł
Beitragende:Piskrzyńska, Katarzyna