- Konceptualna charakterystyka przedsiębiorstwa międzynarodowego – przedsiębiorstwo tradycyjne
Details zum Objekt: Konceptualna charakterystyka przedsiębiorstwa międzynarodowego – przedsiębiorstwo tradycyjne
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter: ;
- Sachwort:
- Beschreibung: ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:177657
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2015-10-12
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 591
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Konceptualna charakterystyka przedsiębiorstwa międzynarodowego– przedsiębiorstwo współczesne
Ersteller:Dziubińska, Agnieszka
Datum:2015
Typ:czasopismo
Positioning of foreign subsidiaries in multinational enterprise network: Does the local embeddedness matter?
Ersteller:Gołębiowski, Tomasz
Datum:2013
Typ:artykuł
The determinants of location choice in the internationalization process of Polish companies: A qualitative study
Ersteller:Gorynia, Marian; Nowak, Jan; Trąpczyński, Piotr; Wolniak, Radosław
Datum:2013
Typ:artykuł
Zagraniczne dezinwestycje bezpośrednie– motywy, skala, wyzwania dla polityki państwa
Ersteller:Mińska-Struzik, Ewa; Nowara, Wanda
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.; Kos-Łabędowicz, Joanna. Red.
Automatyczna wymiana informacji o indywidualnych porozumieniach podatkowych – analiza polskich rozwiązań
Ersteller:Brodzka, Alicja
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Famulska, Teresa. Red.; Kaczmarzyk, Jan. Red.
Panorama. Giełda Budowlana, [1993], NR 1
Datum:1993
Typ:czasopismo
Beitragende:Redaguje Zespół
Strategiczne myślenie w procesie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw
Ersteller:Wach, Krzysztof
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Sporek, Tadeusz. Red.; Kos-Łabędowicz, Joanna. Red.
Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku wewnętrznym UE w kontekście koncepcji euromarketingowej – perspektywy i wyzwania
Ersteller:Komor, Marcin
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Śliwińska, Krystyna. Red.