- Dlaczego reklama odgrywa dużą rolę w dokonywaniu wyborów/zakupów?
Details zum Objekt: Dlaczego reklama odgrywa dużą rolę w dokonywaniu wyborów/zakupów?
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu.
Beschreibung
- Titel:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ;
- Beschreibung:
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:1681
- Verbindungen: ; ; ;
- Sprache:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2007-02-02
- Zuletzt geändert am: 2023-01-02
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 812
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Młodzi reklamożercy, czyli o percepcji reklamy przez studentów
Ersteller:Walotek, Katarzyna
Datum:2009
Typ:artykuł
Osobowość a podatność na wpływ reklamy telewizyjnej - prezentacja i analiza wyników badań własnych
Ersteller:Turska-Kawa, Agnieszka
Datum:2007
Typ:artykuł
Zasady ogłaszania
Ersteller:Langer, Olgierd
Datum:1927
Typ:literatura fachowa
Rétorika a poetika slovenskej a španielskej reklamy
Ersteller:Perd'ochová, Jana
Datum:2008
Typ:rozprawa doktorska
Beitragende:Pavera, Libor (1972-). Promotor
Necromarketing in Advertising
Ersteller:Wojciechowski, Łukasz P.; Shelton, Amiee J.
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Bajdak, Andrzej. Red.
Reklama. Poradnik w sprawach nowoczesnej kupieckiej reklamy. Podręcznik dla szkół zawodowych. Wiadomości ogólne, podstawy psychologiczne, ogłoszenia gazetowe, list reklamowy, prospekt, broszura, katalog. - Wyd. 2 uzup. i rozsz.
Ersteller:Konieczny, Mieczysław (1882-19..)
Datum:1938 [i.e. 1937]
Typ:podręcznik szkolny
Reklama wybranych dóbr i usług w świetle regulacji prawnych i kodeksu etyki reklamy
Ersteller:Ozimek, Irena; Szlachciuk, Julita; Bobola, Agnieszka
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
Creating new trends in international marketing communication
Ersteller:Grybś, Marta
Datum:2014
Typ:artykuł