- Wykorzystanie chatterbota w promocji specjalności
Details zum Objekt: Wykorzystanie chatterbota w promocji specjalności
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer: ;
- Thema und Schlagwörter: ; ;
- Sachwort: ; ;
- Beschreibung:
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:151176
- Verbindungen: ;
- Sprache: ;
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2015-05-05
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 150
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Wielokrotne przyspieszenie działania aplikacji poprzez zastosowanie technologii nierelacyjnych baz danych
Ersteller:Niewiadomski, Adam; Strobin, Łukasz
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Joining agile with unified process in order to improve software quality
Ersteller:Zadora, Piotr
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Pańkowska, Małgorzata. Red.; Sroka, Henryk (1939- ). Red.; Palonka, Joanna. Red.
Brand Promotion Throught Computer Games on the Example of Second Life
Ersteller:Laskowska-Witek Justyna; Mitręga, Maciej
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Bajdak, Andrzej. Red.
Mikroregion Biskupizna jako kulturowy produkt turystyczny
Ersteller:Żychoń, Patrycja; Piwowarczyk, Michał
Datum:2020
Typ:czasopismo
Beitragende:Piotrowski, Paweł. Red.
Wpływ zawodów triathlonowych na gospodarkę lokalną
Ersteller:Kwaśkiewicz, Oliwia; Pawik, Izabela
Datum:2020
Typ:czasopismo
Beitragende:Piotrowski, Paweł. Red.
Muzyczne public relations jako efektywne narzędzie promocji miast w Polsce
Ersteller:Chlebowski, Bartosz
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Wszystko, co chciałabym wiedzieć o public relations i nie boję się zapytać: dylematy PR
Ersteller:Wojcik, Krystyna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
CSR: odpowiedź na wyzwania współczesnych public relations
Ersteller:Janowicz-Świderska, Joanna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.