- Analiza przyczyn reklamacji kładki komunikacyjnej
Details zum Objekt: Analiza przyczyn reklamacji kładki komunikacyjnej
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu.
Beschreibung
- Titel:
- Verfasser: ;
- Thema und Schlagwörter: ; ; ;
- Beschreibung:
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:1341
- Verbindungen: ; ; ;
- Sprache:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2007-01-24
- Zuletzt geändert am: 2023-01-02
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 305
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Zastosowanie diagramu macierzowego i wykresu Ishikawy w procesie doskonalenia poziomu jakości produktów
Ersteller:Jeziorski, Leopold; Pietrzyk, Małgorzata; Kasprzak, Marek
Datum:2004
Typ:artykuł
Cena jako sygnalizator jakości produktu
Ersteller:Bondos, Ilona
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Wykrywanie zmian struktury kosztów kontroli jakości z wykorzystaniem testów permutacyjnych
Ersteller:Chmielińska, Magdalena; Kończak, Grzegorz
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Kolonko, Józef. Red.; Kończak, Grzegorz. Red.
Jakość produkcji za I kwartał 1977
Datum:1977
Typ:opracowanie statystyczne
Wykorzystanie narzędzi jakości do wyeliminowania niezgodności w procesie zgrzewania rur
Ersteller:Borkowski, Stanisław; Selejdak, Jacek
Datum:2004
Typ:artykuł
Analiza i doskonalenie jakości na przykładzie przedsiębiorstwa produkcyjnego
Ersteller:Rosak-Szyrocka Joanna
Datum:2017
Typ:artykuł
Jakość produkcji wytworzonej w przedsiębiorstwach przemysłowych województwa częstochowskiego w I półroczu 1989 roku
Datum:1989
Typ:opracowanie statystyczne
Jakość produkcji wytworzonej w przedsiębiorstwach przemysłowych województwa częstochowskiego w 1989 roku
Datum:1990
Typ:opracowanie statystyczne