- Podręcznik e-wolontariatu. Praktyczny przewodnik dla osób, instytucji i organizacji, które chcą zmieniać świat na lepsze dzięki wykorzystaniu nowych technologii i współpracy z wirtualnymi społecznościami
Details zum Objekt: Podręcznik e-wolontariatu. Praktyczny przewodnik dla osób, instytucji i organizacji, które chcą zmieniać świat na lepsze dzięki wykorzystaniu nowych technologii i współpracy z wirtualnymi społecznościami
PDF
Beschreibung
- Titel:
- Verfasser: ;
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter: ; ;
- Sachwort: ; ;
- Beschreibung:
- Herausgeber: ;
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:126312
- Sprache:
- Publikation:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2014-12-10
- Zuletzt geändert am: 2014-12-10
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 106
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
E-wolontariat — wsparcie społeczne XXI wieku
Ersteller:Biejat, Magdalena
Datum:2011
Typ:czasopismo
Beitragende:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.
Społeczności wirtualne i otwarte innowacje – perspektywa organizacji publicznych
Ersteller:Lenart-Gansiniec, Regina
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Kraśnicka, Teresa. Red.
The role of social technologies in the operation of virtual communities of practice in companies
Ersteller:Butryn, Beata; Kutera, Robert
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Pańkowska, Małgorzata. Red.; Sroka, Henryk (1939- ). Red.; Palonka, Joanna. Red.
Typy uczestników wirtualnych społeczności marek
Ersteller:Grębosz-Krawczyk, Magdalena; Siuda, Dagna
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Niestrój, Krzysztof. Red.
Social dimension of engagement in virtual brand community creation
Ersteller:Witczak, Olgierd
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Dewalska-Opitek, Anna. Red.; Witczak, Olgierd. Red.
Wolontariat w badaniach
Ersteller:Kozak, Katarzyna
Datum:2011
Typ:czasopismo
Beitragende:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.
Engagement in virtual communities as dynamic marketing capability of cultural organisation – dimensions and determinants
Ersteller:Witczak, Olgierd
Datum:2023
Typ:artykuł
Sylwetka wolontariusza
Ersteller:Bogdańska, Bożena
Datum:2011
Typ:czasopismo
Beitragende:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.